2010年10月22日金曜日

राम्री युवतीलाई राह्दानी नदिनु ।


भर्खरै नेपालको राष्ट्रिय दैनिकमा नेपाली महिलाहरुलाई खाडीमा नपठाउन भन्ने समाचार पढेको थिए । भ्रमण भिसामा गएर आफ्नो राजीखुशी वा करकाप वा आर्थिक प्रलोभनमा परेर नेपाली महिलाहरु त्यी प्रतिबन्धित मुलुकबाट गर्भवती भएर फर्केर आएको समाचार रहेछ । मैले सुनेको खाडी मुलुकहरुमा नेपालबाट पुरुष कामदारहरु गए पनि धेरै जसो पुरुषबाट पुरुष नै बलात्कार हुन्छन रे । कुनै बेला मैले मेरो खाडी मुलुकको एकजना साथीलाई सोधेको थिए । तपाईंहरुको देसमा किन केटीहरुले अनुहार छोप्छन त ? त्यो साथीको जवाफ थियो हाम्रो धर्म अनुसार केटी भनेको सम्पती हो त्यसैले उनीहरुलाई अरुले आँखा नलगाओस दुस्मनले नखोसियोस भनेर छोपिन्छ रे । त्यो साथीको कुरा सुनेर मलाई मलाई खाडी मुलुकहरुको युवतीहरुसँग जसरी भए पनि सम्बन्ध बढाउन मन लाग्यो । २००९ मा थाइल्याण्ड घुम्न गएको थिए त्यो बेला थाइल्याण्डको एअरपोर्टमा २ जना बुर्का लगाएको युवतीहरु भेटेको थिए । एअरपोर्टको प्रतिक्षालयको बेन्चमा त्यी युबतीहरुलाई बोल्ने मनसायले सँगै बस्न मात्र के लागेको थिए । एकब्यक्ती आएर मलाई त्यो केटीहरुसँग नबस्न र अर्कै बेन्चमा बस्न जाउ भनेर गाली पो गर्न थाल्यो । म त दङ परे । मेरो ब्यापारको सिलसिलामा म बिभिन्न देसहरुमा जाने क्रममा मैले खाडी मुलुकको एउटा कुतनितिज्ञसँग भेतघात भएको थियो । उहासँग मैले अलीकती घनिष्टा बढाएर गफगर्ने मौका पाएको थिए । उनीहरुको देसमा पासपोर्ट दिने निकायको सरकारी कर्मचारीले आफ्नो देसको युवतीलाई पासपोर्ट दिन बिभिन्न प्रश्नहरु सोधेर अनुहार हेरेर राम्री भयो भने,आफ्नो देसको मोडल ,नारी कलाकारहरुलाई पासपोर्ट नै दिदैन रे । मैले किन ?भनेर सोधेको प्रश्नमा उहाले भन्नु भयो । त्यी मुलुकका महिलाहरु पुरुष भन्दा अलिकती उताउलो हुने भएकोले बिदेश पलायन भयो भने बिदेस कै केटासँग बिहेगर्ने वा बिदेशीसँग यौनसंपर्क हुने सम्भावना भएकोले राज्यले नै नियन्त्रणगर्न यस्तो निती गरेको रे ।
नेपालमा पनि अविवाहित महिला वा बैदेसिक रोजगारी जाने हरुको लागि राहदानी दिनु अगाडि कम्तीमा १ हप्ता नेपाली महिलाको निकटको परिवार सहित जानकारी मुलक कार्यक्रम राखी उतिर्ण भएका र परिवारको रोहवरमा मात्र राहदानी उपलब्ध गर्ने निती ल्याएमा यस्ता घटनाहरु कम हुने छ कि ? नेपालमै यौनब्यवसायमा लागेका केटीहरुको चेतना भईसकेको अवस्थामा बैदेशिक रोजगारमा जाने नेपाली युवतीहरुको चेतना किन नआएको होला ?
नेपालको सन्दर्भमा नेपालीहरु बिना मेहनत धनी बन्ने महत्वकांक्षी सोच र स्वदेसमा कुनै कामगर्न आनकानीगर्ने र बेरोजगारी , आफु जाने देसको बारेमा सस्कृती , सन्स्कारको ज्ञान नलीकन दलालहरुको रे को भरमा कुरा सुनेर बिदेश जानु नै यस्ता घटनाको मुख्य कारण हुन । हामी सबै नेपाली एउटै परिवार सम्झेर कसैले कसैलाई बिदेश पठाउदा होस् वा स्वदेस मै केही सहयोग गर्दाहोस् । आफुले आफ्नो परिवारको एक सदस्यको मध्यस्कर्ता गर्दै छु भन्ने सोच दलालहरुमा आउन जरुरी छ ।

0 件のコメント: